Kemijärven Yöttömät Yöt 2017, lehdistötiedote 31.1.2017

Julkaistu 2017-01-31 11:09:39 CET.

Kemijärven Yöttömät Yöt 2017 musiikkifestivaalin esiintyjät on julkaistu.

KEMIJÄRVEN YÖTTÖMÄT YÖT

POHJOIS-SUOMEN SUURIN MUSIIKKIFESTIVAALI

PERJANTAI 7. ja LAUANTAI 8. HEINÄKUUTA &

KIRKKOKONSERTTI SUNNUNTAINA 9. HEINÄKUUTA

MUKANA FESTARIKUVIOISSA MUUN MUASSA:

TUURE KILPELÄINEN JA KAIHON KARAVAANI * AGENTS & VESA HAAJA * LASSE HOIKKA & SOUVARIT * TAIKAPEILI *

MUSKA * JORMA KÄÄRIÄINEN * AKI LOUHELA BAND * VESTERINEN YHTYEINEEN *

KANSAINVÄLISET TÄHTIARTISTIT

nostalgia-rockin jenkkilegenda SUZI QUATRO *

ruotsalaiset ysäritähdet DR. ALBAN ja REDNEX *

KEMIJÄRVELLÄ JUHLITAAN JO NELJÄNNEN KERRAN PERÄKKÄIN

Viime kesänä järjestetty Kemijärven Yöttömät Yöt -musiikkifestivaali kokosi ilmaistapahtumineen Kemijärvelle runsaat 17 000 kävijää.

Kemijärven Yöttömät Yöt on selkeästi paaluttanut paikkansa suomalaisessa festivaalikesässä. Yleisö niin Lapissa kuin muuallakin Suomessa tietää ja tuntee tapahtuman,”

kertoo tapahtuman järjestävän Eastway Liven toimitusjohtaja Juha Hytti.

Tunnelma Kemijärvellä on kaikkina kolmena edellisenä kesänä, vuodesta 2014 vuoteen 2016, ollut aivan ainutlaatuinen muihin Suomen kesässä järjestettyihin festareihin verrattuna. Lapin eksotiikka hurmaa, luonto ihastuttaa, ja paikallisten asukkaiden iloisuus, lämpö ja välittömyys tarttuvat,” Juha Hytti jatkaa.

Ensi kesänä mukana on monia suomalaisessa musiikkimaailmassa jo usean vuosikymmenen ajan vaikuttanutta artistia kuten Agents, Lasse Hoikka & Souvarit, Muska, Taikapeili ja Jorma Kääriäinen.

Kemijärven kansainvälisiin tähtivierailijoihin kuuluu jo 70-luvulla menestystä niittänyt laulaja-basisti Suzi Quatro, joka muistetaan muun muassa sellaisista hiteistä kuin ”Can The Can”, ”48 Crash” ja ”Devil Gate Drive” sekä ”Stumblin’ In” yhdessä Smokie-laulaja Chris Normanin kanssa.

Nigerialaissyntyinen ruotsalainen artisti Dr. Alban tunnetaan niin kutsutun eurodancen uranuurtajana. Tunnetuin hitti lienee ysäriklassikoihin lukeutuva "It's My Life" sekä ”Hello Africa”, ”One Love” ja ”Look Who’s Talking”. Hänen albumeitaan on maailmanlaajuisesti myyty yli 15 miljoonaa kappaletta.

Kantria eurodiscoon yhdistävä Rednex aloitti uransa jo vuonna 1995, jolloin tarttuvaakin tarttuvampi ”Cotton Eye Joe” nousi listoille ympäri maailmaa. Samaan putkeen tulivat sitten myös ”Old Pop In An Oak” ja kaunis balladi ”Wish You Were Here”, jotka lopullisesti varmistivat tämän pilke silmäkulmassa esiintyvän iloisen kokoonpanon menestyksen.

Kemijärven Yöttömien Öiden artistikaarti on jo nykyisellään nimekäs ja valovoimainen, mutta kevään kuluessa se vielä vahvistuu ja täydentyy entisestään!

Päiväkohtaiset ohjelmatiedot ja aikataulut niin Ahvensalmen festivaalialueen kuin Taivaan tulien aukion ilmaistapahtumienkin osalta vahvistetaan niin ikään kevään aikana!

EDULLISET EARLY BIRD –LIPUT OVAT JO MYYNNISSÄ

Hyvissä ajoin lippunsa hankkiville on nyt luvassa edullinen lipputarjous, kun niin sanotut Early Bird –liput ovat tulleet myyntiin!

Kahden päivän (pe & la) lippu: Aikuiset 64,50 euroa / Menolippu ja Ticketmaster Suomi.

Kahden päivän (pe & la) Early Bird -lippu S-etuhintaan 59,50 euroa

Rovaniemen, Kemin, Tornion ja Oulun Prismojen ja Oulun Sokoksen Herkun Tickermaster-myyntipisteistä sekä Kemijärven ja Sallan S-marketeista.

Huom! Early Bird –lippujen myynti päättyy helmikuun lopussa 28.2.!

MAJOITUSPAKETIT

Majoituspaketit sisältävät lipun, majoituksen ja kuljetukset hotellilta Ahvensalmen kentälle ja takaisin.
Tiedustelut: Hotelli Pyhätunturi myynti@pyha.fi ja puhelin 08 8600 400

VALOKUVIA & LISÄTIETOJA ARTISTEISTA:

www.tuurekilpelainen.fi

www.muska.fi